باید زیپ و دکمه وارد شود
نویسنده خبر : مدیر سایت    
شنبه 28 اردیبهشت 1398
    
تعداد بازدید: 2756
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/2/28

ملزومات مانند زیپ، دکمه، رنگ، نخ، و برخی از انواع پارچه حتماً باید وارد شود تا تولید به مشکل نخورد.

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک البرز گفت: تولیدکنندگان مشکلات عدیده‌ای دارند و از کمبود و گرانی پارچه تا مشکلات مربوط به کارگران همگی گریبان تولیدکنندگان را گرفته است.
میراسماعیل صدیق در خصوص وضعیت بازار پوشاک به خصوص در حوزه قاچاق گفت: برندهای قاچاق از سال گذشته همگی جمع آوری شده و واحدهای صنفی هم بنا بر شعار سال که حمایت از تولید داخلی است از اجناس داخلی حمایت می‌کنند.
وی در ادامه افزود: شش ماه است که واردات کالای خارجی و پوشاک برند که بدون نمایندگی رسمی و قانونی هستند ممنوع اعلام شده تا حرکتی در جهت حمایت از کالای داخلی باشد، این نکته صحیح است که اجناس و کالاهای ایرانی در زمینه کیفیت با اجناس خارجی متفاوت است اما بخشی از این وضعیت از مشکلات تولیدکنندگان نشئت می‌گیرد.
صدیق در خصوص مشکلات تولید کنندگان گفت: تولید کنندگان مشکل تأمین مواد اولیه دارند و نیازمند هستند تا حتماً برخی از ملزومات از خارج کشور وارد شود.
وی ادامه داد: چرخ‌های صنعتی قدیمی که دیگر عمرشان به سر رسید و نیازمند تعویض با چرخ‌های خیاطی جدید هستند؛ البته از مشکلات مربوط به کارگران، بیمه، دارایی و مالیات هم نباید بگذریم. همچنین تولید کنندگان نیاز به دریافت وام برای حل مشکلات خود هستند.
رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک در ادامه اظهار کرد: اگر کالای خارجی اجازه ورود ندارد حداقل از کالای داخلی حمایت داشته باشیم؛ مثلاً برخی ملزومات مانند زیپ، دکمه، رنگ، نخ، و برخی از انواع پارچه حتماً باید وارد شود تا تولید به مشکل نخورد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
shirane آرش نصراللهی     arash.psa@gmail.com 29/2/1398
البته چه بسیار افرادو در مهمونی مضطرب دیدم که به دنبال سوزن و نخ یا سنجاق قفلی میگشتند تا خرابی زیپ نامرغوب شلوارشونو آبرو داری کنند